Training Courses

Training Courses
3D Animation with 3D Studio MAX

Code: ADK.3DA
Type: IT InstructorLed Courses
Category: 3D STUDIO MAX

Τρισδιάστατα Κίνηση με τη χρήση 3D Studio Max και Cinema 4D.

Η αυξανόμενη ζήτηση τρισδιάστατων κινούμενων γραφικών στη βιομηχανία του κινηματογράφου, παιχνιδιών και διαφήμισης αποτελεί βασικό παράγοντα για την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς στο 3D animation. Η τεχνολογία 3D επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πιο ρεαλιστική εμπειρία ενώ παρακολουθούν μία ταινία ή ένα βίντεο παρουσίασης καινοτόμων προϊόντων ή τρισδιάστατων χώρων με εντυπωσιακά οπτικά εφέ.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ουσιαστική γνώση και χρήση των βασικών δυνατοτήτων του 3D Studio Max. Ο εκπαιδευόμενος καλείται να εφαρμόσει τις θεωρητικές γνώσεις κατά την διάρκεια του σεμιναρίου σε σχεδιαστικά έργα της επιλογής του εκπαιδευτή αλλά και δικά του.

Παράλληλα ο εκπαδευόμενος θα μάθει πως χρησιμοποιείται το Cinema 4D σε συνδιασμό με το 3D Studio Max με στόχο την επεξεργασία του έργου του στο μέλλον στο πρόγραμμα After Effects.  



Duration: 30 hours
Location: EDITC & MMC Conference Center, 16 Imvrou Street, 1055 Nicosia
Language: Ελληνικά
Attendance: 6-16
Speaker:
 

Topics


Unit 1
Overview of 3d animation
Software interface
Navigation techniques
Using Viewports and view settings
Cameras, Three button Mouse
Manipulation of objects
Primitives modelling
Using Modifier stack
Modifiers like Bend, twist, taper, Noise

Primitives and modelling
Making a Basic structure using primitives
Using 2D Shapes
Converting 2D shapes to 2D models using Extrude and Bevel
Lofting techniques
Sub object modelling
Using Box modelling technique

Unit 2
Polygon Modelling and Product Models
Understanding proper modelling methods
Using Vertices, Faces and Edges
Adding edge loops
Creating realistic solid models

Compound shapes
Using Compound Objects
Boolean and Scatter
Creating a 3D Model using image planes.
Practical session on creating the Model

Unit 3
Working with texture mapping
Understanding texturing
Using Material Editor
Shaders like Blinn, Phong and Anisoptropy
Basic Lighting
Using Point lights, Direct lights and Spotlights
Rendering using Scanline renderer
Raytracing, Shadows and reflections

Intermediate texture mapping options
Basic UV unwrapping
UV editor
2D Textures
Using Bitmaps as textures
3D textures
Texturing the Product Model made by each participant


Unit 4

Basic Deformer Rigs and Animation
Creating a simple Rig
Using Hierarchy
Linking and Unlinking objects
Creating a simple Ball rig

Using Textures
Applying Textures
Texture mapping
Projecting textures on surfaces
Applying multiple materials
UV mapping
The UV Texture Editor

Unit 5
Animating
Understanding Animation
Timeline and animation setup
Principles of animation - A Basic Introduction
Creating Keyframes and in betweens
Graph Editor
Animating a Bouncing Ball

Lighting and rendering
Setting up the scene for Product presentation
Camera Setup and animation
3 Point lighting setup.
Using mental ray rendering
Mental ray render setup
Mental Ray Materials
Global Illumination
Final gather

Unit 6
Rendering and output
Rendering in Layers
Ambient occlusion rendering
Getting assets together in Compositing
Adding Effects
Adding Sound
Presenting the final 3D Animation



Who Should Attend

Επαγγελματίες για εξειδίκευση στο αντικείμενο, Γραφίστες, Αρχιτέκτονες και Αρχιτέκτονες Τοπίου, Διακοσμητές, Motion Designers, Σχεδιαστές, Εκπαιδευτές παιδιών και ενηλίκων, Εργαζόμενους σε κατασκευαστικές εταιρίες



Objectives

Να εφαρμόζουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων στον δικό τους χώρο: καταιγισμός ιδεών, σκίασης, χρωματισμού και φωτισμού.
Να δημιουργούν τρισδιάστατα (3D) κινούμενα σχέδια.
Να συνδυάζουν ψηφιακό ελεγχόμενο συνδυασμό εικόνας με δυναμικές σκηνές.
Να χρησιμοποιούν τεχνικές ελέγχου του ήχου και της κινούμενης εικόνας για την επίτευξη αισθητικών στόχων
Να επιδεικνύουν μια ολιστική κατανόηση των τεχνικών δημιουργίας κινούμενων σχεδίων μέσω πρακτικών εφαρμογών.
Να σχεδιάζουν με δημιουργικότητα τρισδιάστατες (3D) σκηνές και αντικείμενα χρησιμοποιώντας προγράμματα τρισδιάστατης κινούμενης εικόνας, κάνοντας παράλληλα χρήση των κατάλληλων υλικών και υφών.
Να επιμορφωθούν στα νέα ψηφιακά εργαλεία και στις δυνατότητες που παρέχουν σήμερα οι νέες τεχνολογίες, με στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής τους στη ψηφιακή εποχή.
Να εφαρμόζουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων: μοντελοποίηση, κινούμενη εικόνα, φωτισμός και απόδοση δημιουργίας τρισδιάστατων (3D) κινούμενων σχεδίων.



Prerequisites
Άριστη γνώση Η/Υ και διαδικτύου

Methodology

Διάλεξη, συζήτηση, επίδειξη και πρακτική εξάσκηση



Equipment
1. Training material in english language
2. Personal Computers
3. Printer
4. Internet when use is required




Find Training Courses
Name
Type
v
Category
v
 

© EDUCATION & INFORMATION TECHNOLOGY CENTRE (EDITC). All Rights Reserved. Developed by CMP POLYMEDIA LTD